Ahir va tenir lloc la reunió de valoració de la campanya Cerdanyola té premi, viu la ciutat. Es va fer un resum global de l’acció amb els següents objectius: 

  •     Donar a conèixer la campanya
  •     Donar visibilitat als establiments adherits a la campanya
  •     Comunicació gràfica
  •     Acompanyament als establiments
  •     Incentivar la participació del públic a la campanya

Tots els assistents van estar d’acord que la campanya va ser un èxit, tant de públic com d’establiments. Es van repartir més de 175.000 butlletes als establiments. A l’urna gegant, es van dipositar entre 40.000 i 50.000 butlletes participants.

Tant a la web com a les xarxes socials s’ha aconseguit una bona repercussió per part dels establiments i també dels usuaris. Amb un nivell alt de trànsit i seguidors. Les estadístiques a Instagram també ens mostren que amb les comunicacions hem assolit arribar quasi per igual a homes i dones i l’objectiu d’apropar-nos al públic més jove, entre 18 i 35 anys.