Aquests dies de tancament ens han deixat clar l’important que és poder seguir connectat amb el nostre client més enllà de la nostra botiga física.
En aquesta línia el passat 15 de maig vam fer una formació que vam dur a terme des de Cerdanyola Comerç i Serveis en col·laboració amb la Unió de Comerciants de Ripollet.
En aquest webinar (formació on line) vam parlar de què necessitem saber per connectar una mica més amb el nostre client ideal, i quines eines podem utilitzar perquè el nostre negoci estigui al dia sense morir en l’intent.
Si no vas poder assistir o vols tornar a repassar el contingut, us deixem un enllaç al vídeo de la webinar.
Per posar en pràctica el contingut de la formació us podeu descarregar el document que ha preparat la Sofia Mateo amb un seguit de preguntes que ens hauriem de fer sobre els nostres negocis si el que volem és fer-los avançar i créixer.
Fes clic en el següent enllaç per veure el vídeo: Re-enamorar els clients (Youtube)
Fes clic en el següent enllaç per veure el document de treball: Veure el document