Actualment, a Catalunya, ja hi ha moltes experiències valuoses de digitalització del retail en el camp de l’e-commerce. En són exemples l’aposta per l’omnicanalitat, la millora del contacte amb els clients, l’optimització de la gestió de les xarxes socials o l’aplicació de la intel·ligència artificial, entre altres.

En aquest context, la Càtedra Escenaris de Futur del Retail, Turisme i Serveis de la UPF Barcelona School of Management (UPF-BSM), dirigida per Josep-Francesc Valls, organitza el pròxim 30 de novembre, a les 12:30h, el webinar “Experiències digitals del retail català”.

La sessió, en format totalment digital, pretén servir d’estímul per a les entitats del sector a través de la presentació de dos casos d’èxit de transformació digital: Vila Viniteca i Culinarium. En format taula rodona, el professor Valls moderarà Cèsar Salvadó, director de Tecnologia de l’empresa de vins i licors, i Arnau Torres Rubinat, director de la companyia especialista en venda d’articles de cuina. A més, l’acte comptarà amb la participació de Jordi Torrades, director general de Comerç de la Generalitat de Catalunya.

Més informació en aquest enllaç